långhelg. så skönt


Jag hade en trevlig valborg. Var hos en gammal klasskompis som hade fest ihop med sin storesyrra, så det var en salig blandning med härliga människor. Klockan 23.30 ringer min mobil och jag svarar, en kompis var påväg hem ifrån en fest och kunde knappt stå på benen. Ofcourse i'm helping a sister out.. Jag var tvungen att gå direkt typ. Var jättekul annars. Det löste sig med min kompis, så inga problem. Idag vaknade jag av att det var 20 grader i mitt rum, varmt. Jag typ slängde på mig bikinin och gick ut och solade gärnet. Vad ska man göra i kväll då..

Kommentarer
Postat av: jossan

vilka söta brillor ;)

kram

2009-05-03 @ 15:15:07
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0