NYLON TV > Alexander Wang


Kul och intressant att se. Enjoy

Jenny Shimizu > Icon with attitude


armband överallt, braceletmania



Jag pratade med min kille häromdagen och så kom vi in på att jag köpt rätt mycket smycken. Då sa jag att jag förmodligen har mest armband så det ska han inte köpa till mig. Jag älskar metall,silver,vitt guld, nitar och annat skit. Jag har inte på mig guld, men det händer.

Alexander wang - spring 2009



Ironic. I thought about Kelis just a while ago. We haven't heard from her in a long long time. And then I found her in one of the soundtracks on one of Alexander Wangs fashion shows. It's not a new song though..

At 1:33 in this clip a skeleton works the runway. And I think it's fucking sad..Damn it, and the other models didn't look that healthy either. Not even skinn and bones, only bones. Is this how women are supposed to look like these days? Cut the crap

Raquel Zimmermann > Wonder woman


RAQUEL ZIMMERMANN

You wonderful woman. Raquel Zimmermann är en brasilansk supermodell. Jag har fortfarande svårt att se henne som brasilianska på grund av hennes ljusa hy och ljusa ögon. Hon blev upptäckt i Brasilien när hon var ynka 14 år. Hon är känd för att vara väldigt artig och vänlig mot alla. Hon har modellat för märken som; Carolina Herrera, Chloé, H&M, Chanel, Cavalli Jeans, MAC Cosmetics m.m. Just nu är hon närvarande som det nya ansiktet för Oscar de la Renta vår/sommar 2009.

a new lover


Köpte iaf den här idag. FREEDOM gör många sköna smycken och jag älskar ringar.

playing it loud


Ess and My goes beyond retro



Gick på stan med My igår. Hon hittade ett par sjukt läckra pumps och jag hittade den här snyggingen. Fan vad cool den är!

Helgen gick snabbt

Var ute på en lång promme igår med en kompis. Det var så skönt. Prata och få prata av sig medans är skönare än vad man tror. I lördags drog jag med ut perra på krogen för första gången. Det var riktigt kul. Men nej nu borde jag hoppa in i dushen.

Devon Aoki for Boss Orange


Hysteric glamour



är så uttråkad. sitter här och ruttnar och det är FREDAG. panik, jag vill göra något.

High on the music


Vad tycker vi om wannabes?



go to hell mothersuckerssss.....

Devon Aoki > The one and only


Bland alla modeller i hela världen tycker jag Devon Aoki sticker ut i mängden. Hon föddes i NY City. Hennes pappa är japan, därmed hennes vackra asiatiska utseende. Hon äger. Hon är supermodell och blev upptäckt när hon var i tonåren. Hon har skådespelat lite och du känner säkert igen henne från 2 Fast 2 Furious eller kanske Sin City.

Kanske-resan

Vågar inte hoppas för mycket men jag och mamma har disskuterat resor i sommar. Vi kanske åker till NY i sommar! inte säkert än men det lutar mot det så nu är jag superglad.

My love for boots


De här bootsen skulle inte sitta fel. Från TOPSHOP,fransar i mocka, hett. Boots ser mer klätt ut än högklackat och jag gillar att ha de ihop till shorts eller klänning. Lite tomboy blir det när man kombinerar boots med klänning, tycker jag iaf. Det blir nice i sommar.

Hook me up with some of this


Dag på stan

Haft så KUL idag. Tog en fika på stureplan med my sedan gick vi runt på stan. Det var så kul. Jag hittade inget hårband eller sommarjacka så jag får leta vidare. Men jag är så glad över att vi sågs. Det var verkligen 100 år sedan.

Tisdag. Enkel dag

Solen har skinit nästan hela dagen. Jag har inte gjort något speciellt. Åkte till sundbyberg och mötte perra på Café gusto där hans faster jobbar. Hon bjöd på en smoothie och vi satte oss i solen, det var härligt för nu är verkligen sommaren påväg. Jag har längtat så. Nu sitter jag vid datorn en stund, tänkte uppdatera. Jag har inget bättre för mig. Hoppas jag kan sova ikväll, en mardröm som har plågat mig i flera flera månader nu har precis blivit till verklighet. Jag är inte så förvånad, bara jäkligt frustrerad. Men nu ska vi inte vara sånna. Jag ska ringa perra strax och sedan ska jag krypa ner i sängen. Imorgon ska jag till stan och träffa en gammal vän som jag knappt träffar nu förtiden. Det ska bli jättekul!

Pusspuss

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0